2011. december 25., vasárnap

104-es méretű kabát végkiárusítás - Jelenlegi ára: 590 Ft


104-es méretű kívül vízlepergetős, belül polár anyagú kettő réteg között vatelines kabát, jó meleg, én csak játszósnak ajánlom, mert az ujja alul sztem varrva volt, nem tudom én is így vettem, de fényképeztem is. alul a behúzó zsinórt is cserélni kell majd.
Figyelem Végkiárusítás!!!!! !! Le ne maradj most nagyon sok terméket 1 ft-ról indul!!
Mivel újra dolgozom és már alig van időm a tesz vesz-re nagyon így vég kiárusítást tartok, figyelj hogy le ne maradj, licitálj több mindenre, mert egy csomagban még a postán is tudsz spórolni : )
FIGYELEM VÉGKIÁRUSÍTÁS CSAK 3 HÉTIG!!!!!
Csak 590. -Ft
Figyelj le ne maradj : )
Márkás Angol ruhák
Folyamatosan ahogy időm engedi a termékeket töltöm : )
Ha időd engedi nézz szét nálam, megéri, szép napot,
Atucs



Jelenlegi ára: 590 Ft

Az aukció vége: 2012-01-13 06:11
. 104-es méretű kabát végkiárusítás - Jelenlegi ára: 590 Ft

Fontos