2011. június 27., hétfő

Bakelit lemezek 1Ft-ért NMÁ! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Régi bakelit hang lemezek állapota: karcos, poros, koszos, maszatos! Lásd képen!
Takarításával nem probálkoztam mert nem akartam nagyobb kárt okozni a lemezekben!
Kipróbálni nem tudtam lejátszó hiányában ezért is indítom a licitet 1 forintról!
Kérek mindenki hogy ennek tudatában licitáljon, köszönöm!
Kérdésre szívesen válaszolok!
Lemezek:
Csendül a nóta - JÁkó VeRa
Tudod a tiéd vagyok - Szűcs Judith
Nem vagyok én apáca - Zalatnay Sarolta
Csendszóró 1977 - Kovács Kati
Hungarian Zither Music - Magyarország Citeramuzsika
Magyarnóták és Csárdások - Solti Károly, Pécsi-Kiss Ágnes, Mozsár Imre, Gergely Anna
Hopp te Zsiga - CigánydalokGipsy Songs - Horváth István
Csak a Szépre emlékezem - A Magyar Rádió Tánczenekara
Utam muzsikálva járom - Sárdy János
Leszállt a csendes éj - József Győri Szabó
Bilincs Tivadar Énekel
Nézze meg a többi Militari termékeimet illetve az 1 forintos és olcsó fixáras termékeimet!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-06-24 20:12
. Bakelit lemezek 1Ft-ért NMÁ! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos